Meningsløse ytringer, mer eller mindre aktuelle kjendiser og generelt svada - Du finner det her!
Hawrecks - Et humoristisk skråblikk på verden og dens nyheter, kjendiser, hendelser og fordommer.



Paris Hilton
Paris Hilton
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Audrey Hepburn
Audrey Hepburn
Emilie de Ravin
Emilie de Ravin
Ellen Page
Ellen Page
Kristen Stewart
Kristen Stewart
Evangeline Lilly
Evangeline Lilly
       

juni 26, 2008

Pete Doherty dropper Hove, men hvem bryr seg...

Tullingen, Pete Doherty, dropper både Hove og resten av turneen. Hva så, og burde ikke dette være forventet fra en slik fjott?



"Produktsjef i Dohertys plateselskap EMI, Erle Strøm, sier til Dagbladet.no at de sliter med å få fatt i Dohertys management." db.no



Hele gjengen ligger vel i en grøft og røyker de gamle, skitne trusene til Amy Winehouse... Useriøse folk, hele gjengen...


Relaterte nyheter:



Gi Kudos til denne saken!

Legg til på Facebook

6 kommentarer:

Anonym sa...

Idiot, mange bryr seg. Pete Doherty er tiårets viktigste artist for britisk rock, og har skapt flott musikk - både i Libertines og Babyshambles.

Anonym sa...

Haha, de eneste som bryr seg er idioter som deg som har røykt så mye dritt at de ikke skiller musikk (ekte musikk) fra skrap (Doherty, Whinehouse, osv.)

Tiårets viktigste artist???? Det er som å si at Ozzy er i god nok form til å være med i OL.

Anonym sa...

Doherty en av tiårets "viktigste" artister??? er vel kanskje det mest latterlige utsagnet jeg har hørt. han har faen ikke gjort NOE av musikalsk betydning den tiden han har vært i rampelyset. Personlig mener jeg musikken er noe av det stusseligste som er servert fra de britiske øyer. Dårlig produsert skranglete møkka-musikk!

Anonym sa...

He, he....helt enig

det er ikke noe særlig bra musikalsk i det hele tatt.

Jeg så Babyshambles i Benicassim for et par år siden og var på konserten i toppen 10min, det var det dårligste jeg noensinne hadde vært borti, elendig lyd og en dritas idiot som stod å fjaset oppe på scenen og ropte "fuck you all" om og om igjen...dust! Jeg gidda ikke se konserten iallefall...

Anonym sa...

Si hva dere vil, idioter. Men jeg bryr meg veldig. Jeg gikk glipp av en konsert med en fantastisk stor artist og låtskriver på grunn av syre og crap.

Jeg er veldig enig i det som tidligere ble sagt her. "Pete Doherty er tiårets viktigste artist for britisk rock, og har skapt flott musikk - både i Libertines og Babyshambles".

Mannen er en stor poet og kunster, men med mange store problemer, desverre.

Men ja, hva hører dere andre på? Dere som mener Babyshambles og Pete er slik elendig musikk ..

PS. Ikke undervurder The Libertines. Det er faktisk det viktigste bandet/artisten etter 1985, sammen med Nirvana, Guns n' Roses, Madonna, Public Enemy, Run-D.M.C., Radiohead og Nine Inch Nails. Bare aksepter det.

Anonym sa...

Helt riktig Simen. Faktisk en av de viktigste eksponentene for britisk musikk siste 10 år. Spesielt gjennom Libertines, men også gjennom Shambles er det jo lett å høre at mannen har mye musikk i seg. Dårlig produsert skrangle musikk?? Tja, er det det værste?? Siste skiva er dessuten mye thightere produsert enn Albion-skiva, og skrangler kanskje litt for lite? Barat og DPT slipper dessuten skiva si i neste uke eller uka etter! Gleder meg!!

B2

Paris Hilton
Paris Hilton
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Audrey Hepburn
Audrey Hepburn
Emilie de Ravin
Emilie de Ravin
Ellen Page
Ellen Page
Kristen Stewart
Kristen Stewart
Evangeline Lilly
Evangeline Lilly