Meningsløse ytringer, mer eller mindre aktuelle kjendiser og generelt svada - Du finner det her!
Hawrecks - Et humoristisk skråblikk på verden og dens nyheter, kjendiser, hendelser og fordommer.



Paris Hilton
Paris Hilton
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Audrey Hepburn
Audrey Hepburn
Emilie de Ravin
Emilie de Ravin
Ellen Page
Ellen Page
Kristen Stewart
Kristen Stewart
Evangeline Lilly
Evangeline Lilly
       

mai 22, 2008

Slutt på sagging og idiotisk trusereklame?

Endelig har noen gjort noe med denne idiotiske klesmoten: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1087677.ece

Det er ikke det at jeg liker fascisme, og spesielt ikke fra lærere og andre autoritetspersoner, men faen heller... Denne saggingen er jo helt på jordet! Er ikke disse ungdommene klare over hvor utrolig dumme de faktisk ser ut? Trenger jeg virkelig å trekke sammenlikningen mellom dette og småbarn som går rundt med litt for mye i bleien?

Ikke bare ser det dumt ut med buksa nede på lårene og rævva i det fri, men samtidig må jo disse saggerne holde den oppe med hendene - noe som får dem til å virke desto mindre intelligente... En hånd i skrittet for å forhindre buksen i å falle på bakken, og den andre hånden svaiende i lufta for å holde balansen i den vaggende gangen det hele medfører.

Når det er sagt, så synes jeg enhver person bør og skal få gå kledd som han selv vil. Hvis noen ønsker å gå rundt som forvokste småbarn med overfylte bleier, så må de få lov til det - selv om jeg selv synes det er fullstendig tåpelig.

Jeg foretrekker selvfølgelig å slippe å se både truser, boksere og hva det måtte være av undertøy i fri utfoldelse - da ser jeg bort fra hos damene, da :-) Men å forby det? Skjerp dere...

Legg til på Facebook

0 kommentarer:

Paris Hilton
Paris Hilton
Lindsay Lohan
Lindsay Lohan
Audrey Hepburn
Audrey Hepburn
Emilie de Ravin
Emilie de Ravin
Ellen Page
Ellen Page
Kristen Stewart
Kristen Stewart
Evangeline Lilly
Evangeline Lilly